Strategia sukcesu firmy, Marketing, Marketing

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
Darmowa publikacja
dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana
tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są
jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy.
Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z
© Copyright for Polish edition by
Data: 13.11.2008
Tytuł: Strategia sukcesu firmy
Autor: Sebastian Kątek –
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska, Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
EMAIL:
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
...............................................................................................
5
Czy firma może odnieść sukces bez
opracowanej
strategii?
..............................
6
...............................................................................................
9
Czym jest system?
.............................................................................
11
Jak dzieje się w życiu codziennym?
.........................................................
11
..............................................................................
12
...............................................................................
15
................................................................................
15
.....................................................................................
16
................................................................
17
To, czego oczekujemy po realizacji celu
...............................................
17
Zadowolenie z osiągnięcia celu
..........................................................
18
Rodzina
......................................................................................
18
Lokalizacja obszaru działania
.............................................................
18
Cechy geograficzne
........................................................................
19
Realność celu
...............................................................................
20
Cel — podsumowanie
..........................................................................
20
.........................................................................................
21
.........................................................................
21
...............................................................
21
..............................................................
22
.....................................................................
23
Cechy strategii
.................................................................................
24
Wskaźniki strategii
.............................................................................
26
Przykładowa karta strategiczna
..............................................................
29
Elementy nie przewidziane w strategii
.....................................................
30
...........................................................................
31
Jak powinna wyglądać praca, jeżeli
sam
o tym
decydujesz?
............................
32
Sobota i niedziela
..............................................................................
33
Techniczna strona zarządzania czasem:
Lista WAŻNE/PILNE
............................................................................
33
Delegowanie
....................................................................................
38
Czym jest DELEGOWANIE?
.................................................................
39
Co powinniśmy delegować?
...............................................................
40
Delegowanie z listy WAŻNE/PILNE
.......................................................
40
Powróćmy do listy WAŻNE/PILNE
.....................................................
41
Co z tej listy możemy wydelegować?
................................................
42
Jak teraz wygląda nasza lista po delegacji?
........................................
43
Lista ODDELEGOWANYCH
..............................................................
43
Dodatkowe zasady listy
....................................................................
44
Energia
..........................................................................................
45
Czym jest energia?
.........................................................................
46
Masz wolny czas czy masz energię?
..................................................
46
Co powinieneś zrobić?
..................................................................
46
Energia — wnioski
..........................................................................
46
 ..............................................................................................
48
................................................................................
48
Potencjalny KLIENT
........................................................................
49
Potencjalny KLIENT — Cechy
..........................................................
50
Profil idealnego klienta
.......................................................................
56
Jak określić profil idealnego klienta?
....................................................
56
Pytania dla określenia profilu idealnego klienta
.......................................
57
Zasada Pareta
..................................................................................
58
Gdy już zdobędziesz klienta
..................................................................
58
Podejście do KLIENTA
......................................................................
59
...............................................................................
60
............................................................................
60
.........................................................................
61
Analiza przykładowej reklamy
...............................................................
65
Rodzaje reklamy
...............................................................................
68
Reklama ukryta
.................................................................................
69
Oferta
............................................................................................
73
Czym jest oferta?
...........................................................................
74
Pismo przewodnie
..........................................................................
76
Dystrybucja ofert
...........................................................................
79
..........................................................................................
81
Techniki i zachowania w trakcie sprzedaży
................................................
83
Sprzedaż wiązana
..........................................................................
84
.............................................................................
86
...........................................................................................
87
Pasożyty
.........................................................................................
89
Komu delegować?
..............................................................................
90
Konkurencja może Cię polubić
...............................................................
91
..........................................................................................
93
E-mail
...........................................................................................
93
................................................................
94
Sublisty
.......................................................................................
94
Newsletter
...................................................................................
95
Skąd brać teksty do newslettera?
....................................................
95
Jak często wysyłać newsletter?
......................................................
96
Strona internetowa firmy
.....................................................................
96
Co bezwzględnie musi się znaleźć na Twojej stronie
WWW?
........................
97
Pozycjonowanie
.............................................................................
98
.................................................................................
100
STRATEGIA SUKCESU FIRMY —
darmowy fragment –
Sebastian Kątek

str. 5
Wstęp
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak Twoja firma będzie wyglądać za 10 lat?
A może wiesz, jaka ma być za 5 lat?
Za 2 lata?
Za rok?
Może po prostu nie masz czasu, aby się nad tym zastanawiać?
Jeżeli nie potrafisz odpowiedzieć na powyższe pytania, to nie jesteś
w tym osamotniony. Zdarza się, że nawet duże firmy funkcjonują bez
strategii. Robią biznes taktyczny, a nie strategiczny. Nie planują działań
dalekosiężnych, skupiają się jedynie na najbliższej przyszłości.
Czy odczuwasz czasami, że stoisz w miejscu, a często nawet się cofasz?
Widzisz, jak konkurencja rośnie w siłę, odbierając Ci najlepszych klien-
tów? Zniechęcasz się, bo widzisz, że harujesz jak wół, a efekty są mizer-
ne? Ledwo wiążesz koniec z końcem, ale nie jesteś pewny, czy za kilka
lat utrzymasz się na rynku?
Ten kurs pozwoli Ci spojrzeć na swoją firmę z innej perspektywy. Na-
uczysz się strategicznego zarządzania firmą. Poznasz podstawy zarządza-
nia własnym czasem, delegowania zadań oraz wielu innych przydatnych
technik, zebranych w SYSTEM.
Copyright by Wydawnictwo
& Sebastian Kątek (
[ Pobierz całość w formacie PDF ]