Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych - Pilarczyk Bogna, B jak Biznes i ekonomia

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//--> Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych - Pilarczyk Bogna, Sławińska Maria, Mruk Henryk Jak ściągnąć Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych - Pilarczyk Bogna, Sławińska Maria, Mruk Henryk? - INSTRUKCJA1. Kliknijtutajlub skopiuj linkw.better2download.com/files/strategie-marketingowe-przedsiebiorstw-handlowych-pilarczyk-bogna-sawinska-maria-mruk-henryk-WFFbCFZWCVkBUdo przeglądarki. 2. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :-kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwachhandlowych- istotę i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu- inwetycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce- rozważaniana temat wpływu Internetu na przyszłość handlu, roli systemów informacyjnych oraz trendów w zakresie globalizacji. POBIERZ Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych - Pilarczyk Bogna, Sławińska Maria, Mruk Henryk TERAZ! [ Pobierz całość w formacie PDF ]